czwartek, 4 grudnia 2014

christmas wishlist

Heyy :) Tak jak obiecałam w poprzednim poście, postanowiłam stworzyć swoją "christmas wishlist" i w końcu mi się udało. Musiałam ją parę razy skracać, bo nie chciałabym, żeby było tego zbyt dużo. Wybrałam najlepsze wg. mnie rzeczy, z których ucieszyłabym się widząc je pod choinką. Możecie oczywiście zainspirować się moją listą w wyborze rzeczy dla bliskich :)

PŁASZCZE
Ja wprost uwielbiam płaszcze! Mogłabym ich mieć setki i codziennie ubierać inny ;) Uwielbiam te o prostym kroju, zakochana jestem w szarych odcieniach, ale pastelowe też są świetne! Piękne są też także o kroju waterfall, które można też przewiązać w pasie. No i oczywiście moje ulubione futrzane kołnierze - jeden prezentowałam wam w innym poście. 

1,2. Bershka 3. MANGO 4. ZARA
1. SHEINSIDE 2.H&M 3. COCOMODA


SWETRY / BLUZY / MARYNARKI

Zimy nie wyobrażam sobie bez ciepłych swetrów i bluz! Uwielbiam kroje oversizowe i te z golfem a także oczywiście fluffy. Kolory dowolne - moje ulubione  szarości, ale nie obeszło się bez pasteli. Bluzy z ciekawymi napisami to hit, który utrzymuje się od zeszłego sezonu. Ta którą prezentuje, ma nazwę jednego z kawałków mojej ulubionej Beyonce. W kremowej marynarce zakochałam się od pierwszego wejrzenia - jest naprawdę ciekawa, nie widziałam nigdzie podobnej. 


1. MONASHE 2. Bershka 3. SHEINSIDE 4.ZARA



1. H&M 2. SHEINSIDE 3. H&M 4. SIGNIFIC 5. H&M

SUKIENKI / SPÓDNICE

Uwielbiam tą część garderoby. Sukienki mogą być różne, zarówno sportowe jak i eleganckie. Uwielbiam te dresowe i z falbanką na dole. Kopertowe spódnice to wielki hit.


1. Bershka 2. SHEINSIDE 3. MOSQUITO 4. MONASHE 5. MONASHE

SPODNIE

Jeansowe boyfriendy, dresy o ciekawym wzorze i czarne skórzane to moje ulubione.

1. ZARA 2. SHEINSIDE 3. H&M 4. MOSQUITO 5. COCOMODA

BUTY 

Na mojej liście są tylko jedne zimowe, zawsze modne i niezastąpione Timberlandy, o których zawsze marzyłam. Kto wie, może kiedyś będą moje? :) Zawsze chciałam też mieć czarne, asymetryczne szpilki i w sumie nie wiem czemu do tej pory ich nie mam. Zakochałam też się w trzech, zarowych parach - jedne na płaskim obcasie urzekły mnie zameczkiem i zapięciem w okół kostki, w lecie wzdychałam do tych sandałków w czarnym kolorze, spodobała mi się także ich wężowa wersja. Sportowe buty mają bardzo ciekawą podeszwę. 

1. Timberland 2,3. ZARA


1. Pełno wszędzie :D 2. H&M 3. ZARA

DODATKI

Ostatnio choruję na małe torebki. Mam też zamiar w końcu kupić sobie kapelusz. Czapka z futrzanym pomponem jest świetna, idealna na zimę. 

1,2. ZARA 3,4. H&M 5. By o la la

BIELIZNA

Jestem totalnie zakochana w bieliźnie od H&M! Te na dole, to tylko przykłady, cała kolekcja ogólnie robi wrażenie. No i oczywiście biustonosz od Alexandra Wanga - szkoda, że można go nabyć tylko w paru sklepach w Polsce, w innym wypadku pewnie byłby już mój :D 




KOSMETYKI

Zawsze marzyłam o egipskiej ziemii z BIKORA, palecie NAKED od Urban Decay oraz o jakiejś ślicznej szmince z MAC'a. 




No i na końcu chciałabym jeszcze jakąś dobrą książkę. Słyszałam dobre opinie o książkach Reginy Brett "Bóg nigdy nie mruda" i "Jesteś cudem".



A co wy byście najchętniej przygarnęli z mojej listy? 
Ja pewnie i tak najwięcej prezentów sobie kupie w second handzie, haha. Ale może uda mi się chociaż jedną rzecz z tej listy wyciągnąć z pod choinki. :)
Następną listę zrobię na temat sylwestrowych kreacji, już wkrótce! :)

Buziaki

19 komentarzy:

  1. 3 sukienka bardzo mi się podoba plus wszystkie torebki !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW... sporo tutaj tego wszystkiego, jak na moje oko ;))
    "Naked 2"- marzenie chyba każdej dziewczyny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wow sporawa ta lista haha :D

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dosyć sporo tego :D Wiele rzeczy mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na pewno bym przyjął te Timberlandy, oczywiście w odpowiednim rozmiarze, haha! Klasyki.

    Dodaję bloga do obserwowanych i zapraszam do siebie. Pozdrawiam! :)
    http://train-your-progress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mojej wishliście której pewnie i tak nigdy nie zrealizuję :D jest też płaszcz, tylko karmelowy i również paletka naked :)

    OdpowiedzUsuń
  8. te butki z zary są obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Switna lista!!! Bardzo kobieca i elegancka!!
    Zapraszam do obserwacji nowego serwisu - ladylab.eu
    To strona na ktorej morzesz sobie zaprojektowac idealna sukienke! Kazda sukienka szyta wedlug indywidualnych wymiarow!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa lista, sama przygarnęłabym część rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. aach nie pogardziłabym taką wishlistą - świetne rzeczy :)) ! Kochana, bardzo przemawiają do mnie Twoje stylizacje, masz super styl;))

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. great post! very cute wishlist. some of my wishlist items are also in it.
    I love your blog, its very cool :)
    let's follow eachother! let me know if you want to follow and I will follow you back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  13. najchętniej to bym przygarnęła botki z zary, piękne <3 dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobnie z płaszczami! świetne rzeczy znalazły się na Twojej liście :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia na temat bloga ma dla mnie ogromne znaczenie, dlatego będzie mi miło jeśli wyrazisz swoją :)